Saturday, December 31, 2005

学会...

几片落叶 孤单的很绝对
九月的风 让心很累
我走过分手 那天的街尾
纪念我深深爱过的人是谁
爱像指紋印在心里 真的很美
应该忘了你
可是我学不会

別再问我那一天才能学会
我要的世界你不能给
有些爱情会给时间一些香味
它迟了一点却把我的心
灌醉


谁看见我流过了几次眼泪
它滴在心里 让我学会
每段故事都有关于它的收尾
它偶尔可以提醒我自己 不能退
回忆让季節拿走他的顏色
走著走著
你就会忘记我

歌手:
许慧欣

We attempt to, but never forget that special someone we love. Perhaps because love is too beautiful, even though, at times our hearts turn weary. I walked that alley where our hearts broke, in memory of you who I used to love so deeply...

Don't ask me when I will learn to forget...even though you can't present me the world I need...

No comments: